He trobat aquests dos documents, elaborats per l'Enriqueta Garriga Ferriol.
El
treball consta de dos documents: un amb la fonamentació
teòrica
i
l’altre amb una aplicació pràctica.
La part teòrica, amb 80 pàgines conté, per una banda,
un resum on s’exposa el què s’entén per consciència
fonològica i el seu paper fonamental en l’aprenentatge de la lectura;
per l’altra, un altre resum descrivint com els alumnes sords accedeixen
a la lectura i com es pot desenvolupar la consciència fonològica
quan la via acústica està alterada; finalment, es fa una
breu descripció de l’abordatge de la llengua escrita en diferents
centres educatius.
La part pràctica
consisteix en l’adaptació al català del programa "La consciència
fonològica en els nens: un programa de classe" de M.J. Adams,
B.R.Foorman,
I. Lundberg i T.Beeler. Conté 170 pàgines amb vàries
activitats seqüenciades per desenvolupar les diferents habilitats,
una prova d’avaluació i diferents apèndixs amb recursos i
materials per treballar-ho. PART 1
PART 2
No hay comentarios:
Publicar un comentario